top of page

06.01.2006
Tehnični zbor JRS na Igu
Udeleženci: Hostnik, Močnik (iz JK Topolšica)

13.01.2006
Ogled Klemenškovega pekla
Udeleženci: Hostnik (iz JK Topolšica), Andrej Veternik,  Rajko Bračič, Mojca Hribernik (iz JK Velenje)
Opis akcije: V jamo smo tokrat peljali Andreja Veternika, sicer alpinista, ki je jamarsko vrvno tehniko kar hitro osvojil. V jamo smo vstopili ob 11h, se spustili do globine 130 m, ven pa smo prišli ob 15.30 h.

16.02.2007
Občni zbor JK ČG Prebold
Udeleženci: Hostnik, Brusnjak (iz JK Topolšica)
Opis: OZ je  bil v gostišču Prodnik pri Ljubnem. Pričel se je ob 18h, končal pa ob 20h. Pri točki "beseda gostov" sem prisotne pozdravil in se zahvalil za povabilo. Nadalje sem izpostavil problem podvojevanja zapisnikov jam v katastru in izrazil željo po večjem sodelovanju pri reševanju teh problemov na nivoju regijskih jamarskih klubov, tudi JK ČG Prebold. S pobudo so se strinjali in obljubili sodelovanje.

18.02.2007
Reševalna vaja na Golteh
Udeleženci: Hostnik (iz JK Topolšica)
Opis: Vaja je bila zamišljena kot kombinacija spusta v Kebrovo luknjo in zimskega usposabljanja na snegu (ustavljanje s cepinom pri padcu, iskanje zasutega pod plazom s pomočjo žolne). Sam sem bil tokrat v štabu, kjer sem opravljal administrativna dela.

4.03.2007
Iskanje jam na Golteh
Udeleženci: Šmarčan, Brusnjak, Robida

16.03.2007
Podelitev priznanj najboljši športnik v občini Šoštanj
Udeleženci: Vidic, Pergovnik, Brusnjak, Robida, Hostnik

23.03.2007
Občni zbor kluba
Udeleženci: Vidic, Pergovnik, Brusnjak, Robida, Rupnik, Šmarčan, Mayer, Srša Raf in Anita, Šmarčan, Stropnik, Hostnik

31.03.2007
Udeležba na občnem zboru KŠJKSS Velenje
Udeleženci: Hostnik (iz JKT)

25-26.04.2007
Delo v rudniku Senovo
Udeleženci: Brusnjak, Robida

1.05.2007
Odpiranje (čiščenje) vhoda v Ciglerjevo jamo
Udeleženci: Robida, Brusnjak, Hostnik
Opis: Ob 8h smo se dobili pri Ciglerjevi jami in pričeli z poglabljanjem struge potoka Strmina. S tem smo dosegli upad nivoja vode za 10 cm, kar je zadostovalo, da voda ni več neposredno tekla v jamo. Sledilo je čiščenje samega vhoda. Pri tem smo morali odstraniti kar nekaj večjih kamnov. Nazadnje smo s fosni preusmerili vodo nazaj v jamo in tako lepo sprali vhodni del. Ko smo z deli končali, smo se spustili v jamo in jo pregledali do kapniške dvorane.

5-6.05.2007
Pomoč pri izdelavi kresa v Topolšici
Udeleženci: Brusnjak, Robida, Vidic, Hostnik
Opis: Prvi dan smo izdelali ¾ kresa, v nedeljo pa smo ga dokončali. Prvi dan smo delali od 9 – 16 h, drugi dan pa sva delala Vidic in Hostnik od 9 – 12 h.

4.7.2007

Reševalna vaja Brezno 1-51
Udeleženci: Hostnik (iz JKT)
Opis: V soboto 29.6. je v jami 1-51 v Savinjskih Alpah potekala vaja. Večina reševalcev se je na zborno mesto (planšarijo) pripeljala do 7:00 nekateri pa so se iz Brnika do jame pripeljali kar s helikopterjem, ki je kasneje s planšarije do jame prepeljal še skoraj vse ostale jamarje medtem, ko smo se pravi borci proti jami odpravili peš.
Reševaje je začelo na globini 180m in je bilo zaključeno ob 16:45, ko je iz jame prišel še zadnji reševalec. Nazaj grede smo ostali brez helikopterja in se proti planšariji podali peš. Sledil je še golaž in analiza vaje nakar smo se ob 20:30 razšli.

29.06.2007

Ogled brezna črnih pajkov na Podvežaku
Udeleženci: Brusnjak, Robida, Hostnik
Opis: Na prošnjo kmeta Planinšek Toneta, da bi pregledali jamo in ocenili, če je v njej voda, primerna za vodovodno zajetje, smo se ob 14.30 h spustili do globine 50 m. Vodo smo res našli, izdatnost pa ocenili na okoli 1 liter na minuto. Po vrnitvi iz jame smo si ogledali še obstoječi studenec, ki napaja z vodo omenjeno kmetijo in se nahaja cca. 300 m pod jamo.

31.08.2007
Barvanje vode v breznu črnih pajkov na Podvežaku
Udeleženci:       Robida,  Hostnik
Opis:   Po službi sva se omenjena zapeljala do kmetije Planinšek nad Podvolovljekom in najavila, da greva barvat vodo v breznu črnih pajkov z namenom, da ugotovimo, ali gre za isto vodo, ki priteka 300m pod jamo kot studenec in katerega omenjena kmetija koristi za svoje potrebe. Vodo sva obarvala z 50 grami barve fluorescin. Do večera bi se barva v studencu glede na razdaljo morala  pojaviti, vendar se ni. Očitno gre za dva različna vodna sistema. Po opravljeni akciji barvanja vode nama je gospodar kmetije pokazal še eno novo jamo – brezno pod planino Jezerca. Za tem sva izkoristila čas še za nabiranje gob.

16.09.2007
Piknik v Florjanu
Udeleženci:       Brusnjak, Robida, Vidic, Zadnik, Srša in ostali

21.09.2007
Tečaj varovanja in uporabe vrvne tehnike za delavce podjetja Hermi v Celju
Udeleženci:       Bračič in Hostnik
Opis:                Tečaj je trajal od 11.30 h do 15.30 h. Izvajal ga je Bračič Rajko, ki je inštruktor jamarstva, organiziral pa sem ga Hostnik.