top of page

Rupa v Zaloki,  24.02.2002

Udeleženci: Matej Močnik, Mirko Močnik,

Ogled ter preverjanje možnostti nadaljevanja.Zaradi slabe razsvetljave sva se predčasno morala vrniti iz jame.

Huda luknja, 03.03.2002

Udeleženci: Matej Močnik, Mirko Močnik, Boris Mastnak

Ogledali smo si zgornjo etažo z lisičnico, nato pa smo se odpravili v spodnji vodni rov. Prišli smo do konca jame.

Perkova jama - Matkov kot, 10.03.2002

Udeleženci:  Matej Močnik, Mirko Močnik,

Erjavčeva jama, 10.03.2002

V jamo sva se spustila do sifona, nazaj grede sva si ogledala tudi stranske  rove.

Erjavčeva jama, 17.03.2002

Udeleženci:  Matej Močnik, Mirko Močnik, Dani Urbanc, Slavko Hostnik

Dani se je potopil v sifon in prišel 25 m daleč in 9 m globoko. V jamo smo šli ob 14 h, ven pa prišli ob 17 h.

Jama pri Konečki jami,  24.03.2002

Udeleženci:   Davorin Šmarčan, Zlatko Šmarčan, Dani Urbanc, Slavko Hostnik

Jamo smo pregledali po celotni dolžini in ugotovili, da ni nadaljevanja.

Ponor v Zaloki I. In II., 08.04.2002

Udeleženci:  Matej in Mirko Močnik, Slavko Hostnik

Jamo smo pregledali po celotni dolžini in ugotovili, da je v večji jami voda poglobila strugo na koncu jame, tako, da je sedaj jama daljša za cca. 10 m.

Erjavčeva jama, 14.04.2002

Udeleženci:  Matej in Mirko Močnik,

Preverila sta, če rov, iz katerega piha, ni morda povezan s spodnjim rovom. Morebitne povezave nista zaznala, zato smo se odločili, da ožino v zgornjem rovu razširimo.

Erjavčeva jama, 16.04.2002

Udeleženci: Mirko Močnik, Dušan Perhač in Slavko Hostnik

Ožino smo uspeli toliko povečati, da sem lahko cel zlezel vanjo, vendar je na koncu še vedno preozko, zato bomo predvidoma poskusili še enkrat v petek. V jami je sicer precej vode, sifon na dnu pa je le malo višji kot sicer, vanj pa teče potok (cca 2 l/s).

Erjavčeva jama, 19.04.2002

Udeleženci: Mirko Močnik, Dušan Perhač, Davorin Šmarčan, Matej Kraševec in Slavko Hostnik

Ožino smo uspeli toliko povečati, da sem lahko zlezel skoznjo. Na drugi strani se rov poveča in po 10 m znova preide v ožino, ki pa je prehodna. Za njo se rov spet poveča na višino 3 m in poteka cca 50 m daleč do brezna, ki vodi v spodnji - glavni rov.  Sifon si je Matej ogledal in ocenil, da je v času deževja voda tako kalna, da potapljanje ni možno. Sicer je sifon sedaj edina možnost za napredovanje v tej jami.

B2L, 28.04.2002

Udeleženci:  Mirko Močnik,  Matej Močnik, Dani Urbanc in Slavko Hostnik

V jamo smo se spustili dan po deževju, zato smo lahko opazovali vodne razmere. Vode je bilo veliko. Pri napeljevanju vrvi po 90 m breznu smo uporabili nov baterijski vrtalnik, ki se je zelo dobro izkazal. Snemali smo tudi s kamero in novim ohišjem zanjo. V jami smo bili 6 ur.

Kebrova luknja, 2.06.2002

Udeleženci:  Dani Urbanc, Boris Brusnjak, Pero Robida in Slavko Hostnik

Da bi lažje dočakali nogometno srečanje med Slovenijo in Španijo, smo se trije kandidati za pripravnika JRS in jaz podali v zgodnjem nedeljskem jutru v 130 m globoko Kebrovo luknjo na Golte. Namen akcije je bil trening vrvne tehnike in kontrola morebitnih sprememb v jami. Ob 7. zjutraj smo v oblačnem vremenu prispeli z avtomobili na planino (gondola žal to poletje ne vozi). Ker je do jame le 10 min. hoje, smo se preoblekli kar pri avtomobilih, si oprtali transportke z vrvmi in ostalo opremo, ter se podali preko pašnika proti vhodu v jamo. Med potjo so nas radovedno opazovale krave. Ob 8 h smo pričeli s spustom v jamo. Kebrova luknja je druga najgloblja jama na Golteh, vhod pa se nahaja v prelomni coni ob poti od Mozirske koče proti Smrekovcu. Po obliki je  stopnjasto brezno, ki se začne z 17 m globoko stonjo, sledijo 40 m, 10 m in zadnja 60 m globoka stopnja. Vsi prostori v jami so lepo prehodni brez ožin. Tudi nevarnost padajočega kamenja je minimalna. Jama se konča z veliko dvorano. Posebnost te dvorane je precej velika in izjemno gladka tektonska drsa, ki poteka v vzdolžni smeri dvorane, sicer razen redkih kapnikov in sigastega slapu, po katerem polzi voda iz enega izmed kaminov, v dvorani ni nič takega, kar bi bilo omembe vrednega.

Brezno dveh lobanj in izvir Ljubije, 13.07.2002

Udeleženci:   Dani Urbanc, Boris Brusnjak, Pero Robida, Andrej Kodrun, Mirko in Matej Močnik in Slavko Hostnik + zunanja ekipa

Akcija je bila organizirana z namenom, da istočasno vzamemo vzorce vode v izviru Ljubije, kot tudi v B2L. V izvir smo se podali Dani, Andrej in jaz, v B2L pa ostali štirje. Zaradi pomanjkanja časa smo se odločili, da gremo v izviru le do 3. sifona. V jamo smo tako odšli ob 15.30 uri. Vzorce smo vzeli pri 2. in 3. sifonu. Iz jame smo se vrnili ob 18.00 uri. Dve uri zatem je prispela do zajetja, kjer smo imeli večerjo, še ekipa iz B2L , ki je vzela dva vzorca vode in sicer na globini 152 m ter na globini 143 m.

Zadnikovo brezno, 15.08.2002

Udeleženci:   Dani Urbanc, Hostnik

Jamo sva opremila do globine 170 m. Namen vnovičnega opremljanja te jame je trening in spoznavanje globljih visokogorskih jam za jamarje, ki teh izkušenj še nimajo.

Zadnikovo brezno, 24, 25.08.2002

Udeleženci:   Dani Urbanc, Pero Robida, Hostnik

V jamo smo prinesli  100 m nove vrvi ter preopremili detajle do globine 170 m. Vstopili smo ob 20 h, iz jame pa prišli ob 2 h zjutraj.

Kebrova luknja, 31.08.2002

Jamo smo opremili po vsej dolžini za potrebe morebitnih ekskurzij s strani firme Golte Slovenija

Kebrova luknja, 07.09.2002

Udeleženci:   Dani Urbanc, Pero Robida, Bojan Rotovnik, Hostnik

V jamo smo peljali novega člana Bojana Rotovnika.

Konečka jama, 20.09.2002

Udeleženci:   Kodrun Andrej, Šmarčan Davorin, Šmarčan Zlatko, Hostnik Slavko

Od 16h do 18 h smo čistili dostop od potoka Ljubija do vhoda v jamo. Na izpostavljenih mestih smo zabili 7 fixov s ploščicami za kasnejše napeljevanje vrvne ograje.

Konečka jama, 22.09.2002

Udeleženci:    Šmarčan Zlatko, Hostnik Slavko, Urbanc Dani, Robida Peter, Rotovnik Bojan, Zadnik Ivo, Stropnik Jože

V jamo smo peljali eno ekipo z 15 obiskovalci, od tega so bili štirje otroci. Zaradi slabega vremena so razen ogleda jame odpadle vse ostale dejavnosti oz. demonstracije. Uspeli pa smo skuhati golaž.

Golte, 13.10.2002

Udeleženci:  Brusnjak Boris, Konovšek Andreja, Pečnik Martina, Hostnik Slavko,  Robida Peter, Rotovnik Bojan,

V Ledenico smo peljali nove člane. Ogled jame je potekal bp. Kasneje smo pregledali še jamo nad Kebrom in ugotovili, da je dolga cca. 50 m in dokaj nevarna zaradi podorne cone po skoraj vsej dolžini.

Golte, 26.10.2002

Udeleženci:  Robida Peter, Močnik Mirko, Močnik Matej, Urbanc Dani, Lampret Marjan

V jamo smo peljali nejamarja Marjana Lampreta.