top of page

06.01.2006
Tehnični zbor JRS na Igu
Udeleženci: Hostnik, Močnik (iz JK Topolšica)

21.01.2006
Občni zbor JZS Ajdovščina
Udeleženci: Hostnik (iz JK Topolšica)
Opis akcije: Ob 11. slavnostna seja, ob 15.30 Občni zbor, vmes kosilo in ogled muzeja

24.03.2006
Občni zbor ŠJKPT Topolšica
Udeleženci:
Opis akcije:

04,06.05.2006
Delovna akcija v Topolšici – izdelava kresa za proslavo ob obletnici podpisa kapitulacije
Udeleženci: 4.5 popoldan od 16.h do 20.30 h.:Hostnik, Stropnik Janko, Vidic; 6.5.dopoldan od 9h do 14h: Brusnjak, Hostnik
Opis akcije:

17.06.2006
Ogled rudniških rovov pod Uršljo goro za potrebe prireditve Adventure race
Udeleženci: Hostnik
Opis akcije: od 10h smo se dobili na Slemenu s predstavniki organizatorja AR in nekaterimi člani RC JRS Velenje (Bračič, Hribernik, Šajtegl). Peljali smo se v kraj Plešivec, kjer smo poiskali nekaj opuščenih rudniških rovov ter izbrali najprimernejšega za kontrolno točko AR

23.06.2006
Dežuranje na kontrolni točki AR pod Uršljo goro
Udeleženci: Hostnik, Pompe
Opis akcije: od 18h do 3 h zjutraj sva omenjena dežurala kot jamarska reševalca na kontrolni točki pri opuščenem rudniškem rovu pod Uršljo goro. Zgodilo se ni nič posebnega.

29.06.2006
Reševalna akcija na Golteh
Udeleženci: Hostnik + Bračič, Štiglic – RC Velenje
Opis akcije: ob 18h sem dobil poziv za intervencijsko reševanje s trisedežnice na Golteh, ki se je ustavila zaradi udara strele. Zaradi večjega števila ljudi, ujetih na sedežnici je center za obveščanje aktiviral poleg GRS in gasilcev tudi JRS in sicer RC Velenje. Jamarski reševalci smo z uporabo vrvne tehnike hitro, varno in učinkovito rešili 6 ljudi s sedežnice. Lahko bi jih še več, a smo na prizorišče prispeli kot zadnja reševalna ekipa, ter rešili pač kar je še ostalo.

06.07.2006
Analiza akcije na Golteh
Udeleženci: Hostnik + Bračič– RC Velenje
Opis akcije: Analiza reševalne akcije je potekala v gasilskem domu v Mozirju s pričetkom ob 19 h.

31.08.2006
Iskanje jame na Rogatcu
Udeleženci: Hostnik + Mayer
Opis akcije: Popoldne sva se podala iz Podvolovljeka od kmetije Riher proti prelazu Kal. Jama naj bi se po pripovedovanju domačinov nahajala nekje ob poti, vendar je nisva našla. Zaradi pomanjkanja časa se za vzpon na vrh Rogatca tokrat nisva odločila. Vračala sva se po isti poti.

01.09.2006
Ogled dveh jam na Lanežu pod Raduho
Udeleženci: Hostnik + Rotovnik Bojan, Vetrnik Andrej
Opis akcije: Ob 13.30 smo se odpravili iz Šoštanja mimo Zavodenj, kjer smo pobrali Andreja, mimo Slemena, Črne, do kmetije Bukovnik. Od tam smo peš nadaljevali mimo planine Grohat proti hribu Lanež. Tam smo pregledali vhoda v dve jami – brezna, ki pa realno ne obetata večjih dimenzij. Raziskava obeh jam sledi v naslednjih dneh.

17.09.2006
Reševalna vaja v Habečkovem breznu
Udeleženci: Hostnik (iz JKT)
Opis akcije: Ob 5.20 sem se priključil Bračiču in ostalim ter smo se nato skupaj odpeljali proti Črnemu vrhu, kjer se nahaja jama. V jamo smo vstopili ob 9.00 uri. Skupaj s Pristuškom sva bila dodeljena 4. skupini, ki je dobila odsek od globine 220 m do 140 m. Pogoji za delo so bili zaradi dežja izjemno slabi, saj je po celi jami lilo. Ob 17.00 je vodstvo vajo prekinilo, ob 19.00 pa smo povsem premočeni utrujeni in premraženi prišli iz jame. Sledila je večerja in odhod domov, kakor smo prispeli ob 23.00 uri.

1.10.2006
Merjenje jam na Raduhi
Udeleženci:  Robida, Brusnjak, Hostnik
Opis akcije: Ob 8.20 smo se odpeljali iz Topolšice preko Slemena in mimo Črne do kmetije Bukovnik (najvišje ležeča kmetija v Sloveniji). Od tam smo peš nadaljevali mimo koče na Grohatu do prelaza Durce, kjer sta nas čakali dve jami. Obe smo pregledali, izmerili in določili lokacijo. Ker je bilo lepo vreme in dovolj časa, smo se podali še na vrh Raduhe. Malo pred vrhom smo šli pogledat še eno večjo udornico, globoko cca. 25 m s snegom na dnu. Tudi to smo izmerili in določili lego. Sestopili smo po zavarovani poti po severni steni Raduhe. V Topolšico smo prispeli ob 17.15 uri.

11.10.2006
Iskanje in merjenje jam na Dleskovški planoti
Udeleženci:   Robida, Brusnjak, Hostnik
Opis akcije:  Ob 7.00 smo se odpeljali iz Topolšice preko Luč do planine Ravne. Od tam smo peš nadaljevali proti grebenu Poljskih devic, ob katerem vznožju smo pregledovali teren. Izmerili smo 8 jam. V Topolšico smo prispeli ob 17.15 uri.

9.11.2006
Preopremljanje Zadnikovega brezna
Udeleženci:    Robida, Brusnjak, Hostnik
Opis akcije:   Ob 8.00 smo se odpeljali iz Topolšice preko Luč do planine Ravne. Od tam smo peš nadaljevali proti jami. V jamo smo vsotili ob 12 h, ven pa prišli ob 17 h. Jamo smo ustrezno opremili do globine 200 m, pri tem smo zabili 10 novih fixov.  V Topolšico smo prispeli ob 20.15 uri.

25.11.2006
Ogled Tajne jame
Udeleženci: Hostnik (iz JKT)
Opis akcije: Ob 16.00 smo se trije člani velenjskega kluba, predstavnica zavoda za varstvo narave Celje in jaz podali v Tajno jamo z namenom, da pregledamo in ocenimo škodo, ki so jo povzročili vandali z odnašanjem kristalov sadre iz jame. Po naši oceni na srečo ni videti kakšne večje škode do mesta, kamor smo tokrat prišli. Možno je, da se mesto ropanja nahaja še globlje v jami. Ven smo prišli ob 23 h.

23.12.2006
Ogled Klemenškovega pekla – kondiciranje JRS
Udeleženci: Hostnik (iz JKT)
Opis akcije: Ob 11.00 smo vstopili v jamo. Dno smo dosegli po 3. urah. Ven smo prišli ob 19 h.

28.12.2006
Ogled Tajne jame
Udeleženci: Hostnik (iz JKT)
Opis akcije: Ob 12.00 smo se podali v Tajno jamo z namenom, da določimo mesto, kjer bodo nameščena vrata. Drugi cilj je bil priti do aragonitne dvorane in ugotoviti, kolikšna je škoda zaradi ropanja sadre. V tem delu jame smo tudi izdatno fotografirali. Ven smo prišli ob 16.30 h.