top of page

Tečaj za inštruktorja jamarstva v Hudi luknji, zbor inštruktorjev JRS, 28., 29. 6. 2003

Zbor inštruktorjev JRS v Sežani, 5. 7. 2003

Namen zbora je bil prikazati vse vaje iz tehnike reševanja in jih posneti s kamero, kar je bila moja naloga. Zbor je trajal ves dan.

Ekskurzija v Stesko in Sevšekovo jamo /raziskovalni tabor /, 21 8. 2003

Udeleženci: S. Hostnik (iz JK Topolšica)

Udeležence raziskovalnega tabora in njihovega mentorja sem najprej peljal na ogled Steske jamo, nato pa smo obiskali še Sevšekovo jamo. Slednjo z namenom preveriti nivo vode v sifonu.

Tekmovanje v pednjanju v Domžalah, 6. 9. 2003

Ob 40. letnici DZRJ Simon Robič Domžale je na silosu v Viru potekalo tekmovanje v žimarjenju. Višina je znašala 45 m, z vmesnim prepenjanjem. Izmed 20. tekmovalcev sem zasedel 10. mesto.

Izpit za kategorijo Mlajši jamar v Ribnem pri Bledu, 13. 9. 2003

Udeleženci: S. Hostnik (iz JK Topolšica)

V organizaciji JZS in JK Bled je v Ribnem potekal izpit za kategorijo Mlajši jamar. Sam sem bil v izpitni komisiji in sicer pri lojtrcah. Izpiti so trajali ves dan. Od 9 h zjutraj do 20.30 zvečer.

Urejanje plezališča v Florjanu pri Šoštanju, julij-november 2003

Udeleženci: D. Urbanc, B.Brusnjak, P. Robida, Janko. Stropnik, Jože. Stropnnik, S. Hostnik

V poletnih mesecih smo opravili več delovnih akcij pri urejanju plezališča v Florjanu. Največ časa smo porabili za posek podrasti in grmovja ter čiščenje stene. V jesenskem času smo se ukvarjali z opremljanjem smeri v steni - lepljenje klinov in štantov.

Dan jamarstva pri Konečki jami v Belih Vodah, 21. 9 2003

Udeleženci: vsi člani

Topolški jamarji smo v sodelovanju s Športno zvezo Šoštanj pripravili že drugi jamarski dan, ki je sovpadal v sklop prireditev Dnevi rekreacije občine Šoštanj. Na prireditev se je odzvalo preko 50 ljudi, katere smo v dveh skupinah peljali v 140 m dolgo Konečko jamo. Najmlajši obiskovalec jame je štel komaj 2,5 let. Sploh pa je bilo med obiskovalci jame skoraj polovica otrok, kar nas še posebej veseli, saj med mladimi zanimanje za jame in jamarstvo očitno še prisotna. V soteski Ljubije pred jamo pa smo uredili plezalni poligon, na katerem so lahko obiskovalci po prihodu iz jame preizkusili vzpenjanje po vrvi z jamarsko tehniko. Očitno je bilo žimarjenje po 12 m dolgi vrvi zelo privlačno, saj so bili redki, ki tega niso preizkusili. Vsak udeleženec prireditve je prejel spominsko majico, darilo Športne zveze Šoštanj, ter brezplačen golaž, ki ga je že po tradiciji pripravil naš kuhar Jože. Letošnji je bil menda še bolj okusen kot lanski. Prireditev smo zaključili ob 15.30  uri.

2. sistem Molička peč:, 18.- 19. 10. 2003

Udeleženci: S. Hostnik (iz JK Topolšica)

V soboto smo ob 9.30 h prispeli do vhoda v jamo. Tam smo čakali prvo ekipo, ki je prespala v koči pod Močličko pečjo in prispela do nas šele ob 13. uri. Ob 13.30 je prva ekipa odšla v jamo z nalogo razopremiti Videkov obrezno od zgoraj navzdol. Ob 15. uri smo odšli še ostali v jamo. Ob 18.30 smo prispeli do dvorane na globini 410 m, kjer smo čakali prvo ekipo, da nam prinese transportne vreče, katere bomo nato spravili iz jame. Po krajšem počitku smo se odpravili na ogled kristalnega rova na globini 450 m. Nato smo v dvorani na 410 m čakali prvoi ekipo, ki je do nas prispela šele ob 1 uri zjutraj. Ker nas je že pošteno zeblo, smo pograbili vsak svojo transportko in se odpravili proti površju. Iz jame smo prispeli ob 8. uri zjutraj. Na sliki S.Hostnik pri rinjenju skozi zoprno Rakovo pasažo na globini 310 m

Lom - ogled  nove jame, 13. 11. 2003

Udeleženci: Kodrun Andrej, Robida Peter, Brusnjak Boris, Dani Urbanc, Slavko Hostnik

V jamo sva se podala Dani in jaz, ostali so čakali zunaj. Po zelo blatnem breznu sva prodrla do okoli 35 m globine, kjer se jama konča z neprehodno ožino. Kakršnekoli aktivnosti v tej jami so zaradi izjemnega blata nemogoče. Jame nisva mogla niti meriti.